Back to Black

Fick hem det igår i lådan och blev eld och lågor. Ville prova det direkt.


Som tur var så var det ledig i tvättstugan så jag började tvätta och sparade det roligaste till sist, nämligen att prova Back to Black.

Spännande =)

Såhär såg kläderna ut innan mirkaelpåsen:



Såhär blev det efter jag använt Back to Black och tvättat dom en gång och torkat:



Lite dumt utav mig att lägga dom i solljuset, men jag ser definitivt skillnad.



Vänstra linnet är nytt, endast tvättat 2 gånger medans det högra är flera år gammalt men tvättat med Back to Black.
Tycker att det gamla har mer svart färg än det nya.

Jag är supernöjd och igår när jag la mig så låg jag och funderade på vilken färg jag kan testa nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0