Onsdag

Vaknade och mådde inte alls bra. Helt slut i kroppen och febrig. Denna förkylningen verkar inte vilja ge med sig.
Det är väl bara till att vänta ut och försöka vila så mycket så möjligt.

Medans Maria gjorde sitt så bäddade jag ner mig i soffan och kollade tv.

Bliss har fått eksem på halsen. Träffade Siris matte innan när vi var ute och Siri hade litedans så jag fick lite tips hur jag skulle göra och nu är det gjort.

Bliss älskar verkligen att springa lös på hundrastplatsen. Överallt faktiskt och hon är så duktigt när jag kalla kommer hon direkt =)

Jag och Theo cyklade bort till Kronprinsen för Theo skulle träna fotboll. Himla kul och titta på, men kallt som bara den. Blåser som storm, nästan.
Blev många foto, men har inte sladde i så jag kan föra över dom.
Han tyckte det var skoj och vill fortsätta =)

När jag kom hem igen så hade Sis tappat upp ett bad och tänt levande ljus där inne så jag tog ett långt bad.

Nu ska vi äta och mysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0