Fredag

Vaknade och har r*vont i nacken och har det fortfarande, men what to do, what to do?!

Cattie har varit här idag och käkat lunch och som vanligt skrattade vi som fan.
Tror inte det gått en gång vi träffas då vi inte skrattar.
Tog ett kort på henne som blev skitbra och jag fick inte lägga ut det men det skiter jag i. 
Här är min bästa bästa vän Cattie:


Nog det bästa kortet jag sett på henne på mycket länge. Så e det bara =)

Städade innan idag. Kan säga att det är icke najs att dammsuga med fedeont i nacken och leder, men skam den som ger sig. 
Hörde min arbetsterapuet röst hela tiden: Ta micopuaser, ta micropauser! Nån paus tog jag faktiskt trots jag bara bor en i etta..haha

Ikväll kommer mamma som ska sova över här. Känns bättre nu är förlossningen snart sätter igång även om jag får hjälp av min kompis och sen uppfödare, men om jag kanske sover så hårt och inte hör när den sätts igång så är vi två som håller koll i natt.
Två är alltid bättre än en! Iaf i det här syftet.

I onsdag kom min brorson Victor till mig.
Vi bakade kladdkakemuffins som han fick ta med hem till familjen resten gav jag till grannen.
Vi körde till Vejby och hämta Joy & Vega på dagis och vidare till hembygdsparken.
Själv klart var lille John också med tjejernas lillebror.
Vi hade riktigt roligt. Victor var tokduktig med alla barnen.



Kan tala om att jag var HELT slut i går. Sov till 10-typ och var uppe två timmar sen fick jag lägga mig igen. Helt trött precis hela dagen.
Låg mest i sängen och slöa tillsammans med Bliss.

Om jag skulle ta och röra mig bort till affären och handla lite innan mamma kommer.
Nåt gott får vi ju ha till ikväll =)

Ha en dunderbra helg för det ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0