Fredag

Amen så pinsamt. Här har jag trott att jag skickat meddelande och ringt till en som jag ska jobba med så har jag kommit till nån helt annat.
Ringde innan då jag fått leveransrapport och personen som svarar säger: Ja! 
Jag bara - Hallå! Var har jag kommit?
- Till Mattias!
- Oj då har jag nog kommit fel, och lägger på.

Ringde för en stund sen igen och fick fråga vad han hade för nummer och jämförde med det nummer jag skulle till och upptäcker att jagbytt plats siffrorna i slutet. 
Han undrar nog vad jag var för en galning..Hahaha..

Fick iaf tag på den rätta personen men det blev inte som jag tänkt mig så på måndag tar jag nya tag igen.
Fan att det ska dra ut på tiden hela tiden. Tröttsamt!

Idag är det fredag och vad ska man göra??? Hade behövt städa, men det tyar jag icke. Lite skit på golvet har ingen fattig dött utav så jag ska nog överleva ett par dagar till.
Har verkligen ingen ork att ta tag i städningen. Mamma och Sara tror inte att jag har så smutisigt som jag säger, men jag kan tala om att häromdagen tappade jag en kruka på golvet och jorden ligger kvar än.
I köket ligger där både mjöl, ost och annat krimskrams på golvet. Under sängen har dammråttorna disco och dansar runt där.
Bliss leksaker ligger överallt i vardagsrummet/sovrummet (bor i en etta). Jag plockar undan och hon drar fram. Det är som att ha ett litet barn.

Bildbevis 1:

Bildbevis 2:


Bildbevis 3:
Fick precis ett samtal som erbjöd mig att hänga med på en utflykt så det är perfekt för nu kom jag undan städningen..haha..

Nu ska jag ta mig i kragen och gå ut med min lilla hund. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0