Mitt nya namn

Jag har fått ett nytt smeknamn utav Sara. Hon tycker att jag passar såååå bra till...Hör o häpnad: ANKI

Men lägg av liksom. När jag tänker på Anki, så ser jag en halvlång, knubbig sak med Kerstin-kröllor i håret.

Sara ger sig inte utan tycker jag ska (typ) döpa om mig till Anki (Bagger). Hello, my name is Bagger, Anki Bagger. Eller: Hello my name is Nööjd, Anki Nööjd. Tror ärligt talat inte det finns bot för såna som Sara ♥

Tycker INTE jag passar in på det namnet, men hon får väl kalla mig det om hon så gärna vill. Kommer nog på ett hemskt till henne med.

Ikväll är det Idol-final-mys med Sara och Antonio iaf.

Sara, Anki kommer ikväll

Kommentarer
Postat av: Undrar

Har Sara svårt med att säga Anneli''L''

Vad är det för fel på Anneli ,nä du sara anneli är ett vackert namn ,så Li behöver inga andra namn

moster

2008-12-12 @ 22:06:37
Postat av: Anneli

Ett ännu bättre namn än Anki efter kvällen har blivit Bingo-Anki. min lilla sockertopp.

Vi ses imorgon Bingo-Anki Bagger.



Lilla Anki söt & rar.

Många minen med dig jag har.

Lekfull, kramgo, mjuk & fin,

ja, du e bara min.





Anki, lilla Bingo-Anki vem e väl som du,

Jo, ingen i hela världen

2008-12-13 @ 00:38:47
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahaha..Du e för go Sara=)

2008-12-13 @ 00:39:53
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0