Jaha

Då hade jag också fixat mig en riktigt blogg. En del tycker ju att den jag har på lunar ( vet det är för fjortisar men också för mig) inte räknas. Men den får vara kvar trots allt. Kan ju inte radera något jag haft i 8 år. Som att slänga bort gosedjuret från ett litet barn ju. Inte sant?

Får väl se om man får fler läsare här inne då. Vem vet jag kanske blir värsta bästa bloggaren i hela största världen liksom *haha*

Nu är det så här att varje gång jag pratat med min käre vän Linn ( vi kallar henne för det för att ej lämna riktiga namn *s* ) så när jag går och lägger mig så får jag totalt blogg spunk. Jag hittar på såna roliga saker som jag ska skriva om så att jag själv ligger och skrattar åt så rolig jag är. Är detta ett normalt beteende?

Så hände det iaf i morse då vi suttit och snackat i flera timmar om ditt o datt. Jag la mig och vad händer? Jo detta jävla bloggande höll mig vaken till klockan va mist 6.30.

Tror allvarligt talat att jag ska sluta prata med den där Linn, som vi nu kallar henne för *ler*

Jag får fundera på det lite, nu har jag inte tid. Snart dags för middags bjudning. Visst lät det lite fint, middags bjudning. Men sen är jag ju rätt fin också så det jämnar ju ut sig =)

Hörs later!

Kommentarer
Postat av: Linn

Trevlans! Men det är ok om du lämnar ut mitt riktiga namn. Jag är inte så känslig. Så istället för att kalla mej Linn, kan du väl kalla mej Linn?

2008-12-03 @ 18:11:42
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/
Postat av: Sanca

Men tjeeena gumman!

Kan ju säga att du har vunnit en läsare på detta istället... jag pallar INTE lunar.. har gått in någon gång för att hålla mig uppdaterad om folk som fastnat i bloggandet där... men nää... inte redigt min grej!

Ska lägga mig... köss!

2008-12-03 @ 18:20:52
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Anneli

Okej,jag ska kalla dig Linn ist för Linn =)



Fan vad bra att jag fick med dig Sanca.Det var min högsta dröm s

2008-12-03 @ 23:20:19
Postat av: Linn

Nu ska du inte vara sån Anneli. Alla läsare är värda något. Även Sandra. Moahaha

2008-12-03 @ 23:30:04
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men du Linn,jag menade faktiskt inte något dumt. Jag vart glad=)

2008-12-03 @ 23:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0