Herre du milde...

Allergi, allergi FÖRSVINN!!!!!

Fy för enda in i bubblarns (?) så kass jag är pga denna jädrans allergi.
Jag hostar sönder mig själv snart, andningen är sämre, så fort jag är ute så blir det bara värre.
Jag kommer vara fången i mitt eget hem!

Ska ner till läkaren klockan fyra. Hon måste hjälpa mig på något sätt för detta är fan olidligt.
Overkligt!
Det var många år sen jag kände av det så här mycket.

Jag tror att det är allergin. Kan även vara luftrörskatarr. Kan ju hoppas på det i stället. Men vilket som så är det jobbigt.
Nu skulle jag vilja trolla. Någon som kan kanske?
Skit samma nu. Nu ska jag skriva om något annat.

Har varit hos Sara och tittat på deras nya boende. Riktigt fint var det. Nonne visade sitt nya rum och sen skulle han visa ALLA sina leksaker.
Fikade och sen glottade vi på tv och snackade lite skit.
Efter det så var jag och Nonne på promenad. Han är så jädrans söt och pratar gör han, HELA TIDEN =)

Har snackar med min kära Hugge. Riktigt trevligt var det =) Det var riktigt länge sen.

Skulle köra och lämna pappas bil, men får vänta tills jag varit hos doktorn, sen får vi se hur jag mår. Annars får jag lämna den  imorgon i stället.

Nu önskar jag att tiden gått lite snabbare.Poff så var klockan fyra.

Nä jag har inget vettigt att skriva, så vi hörs.

Tjenixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0