Nu är den igång

Joppe-di-e-di-e-da-joppe-di-allergi «sjunger för er»
Jädrans bananer som det kommit igång nu.
Först trodde jag att jag var förkyld, men nu har jag förstått att det är allergin som kommit igång.
Täppt i nosen, hostar, nyser, hes, tung i knoppen och trött.
Skumt att jag känner av det för jag fick ju en massiv spruta för nån vecka sen.
Antar att det kommer blir sån där "härlig"-grymme-säsong.

                                      

Någon mer som känner av det?
Stackars satar (inget illa ment, bara ett uttryck) säger jag bara.

Annars så har vi helt underbar vårväder. I skrivande stund har vi 12 grader.



Dags för "pensio-program"

Kissi kissi

Kommentarer
Postat av: Micke

Helt sjukt vackert väder med inga moln på

himlen.

Omkring dina garder här oxå.

Lider med er om allergi.

Kram på dej.

2009-04-02 @ 21:34:30
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Bettan

Den har börjat för några veckor sedan trots snö och kallt. Döttrarna känner av det.

Anticimexgubben, gubbe och gubbe, han var ju i min ålder;) var tråkig!

2009-04-02 @ 22:03:16
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Micke: Vädret är helt underbart. Synd man knappt kan vara ute bara.Kram på dig med



Bettan: Stackare! Hoppas dom mår bättre än mig.

Om han var i din älder så var han definitivt INTE gubbe. Bara en pågaspolig ju =)

2009-04-03 @ 13:57:34
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0