Kanon dag =)

Dagen idag har varit kanon. Det har inte hänt något speciellt, bara känner ett lyckorus i kroppen.

Har varit på mina behandlingar, solat , badat vid poolen. Jag & Ingegerd var med på vatten-arobic. Det var helt okej faktiskt. Dock varade det bara i 15 minuter.
Det var bara hon och jag från vår grupp, men det var jättemånga annars. Tom äldre män som var med =)

Nu ikväll så satt vi, jag, Anna, Peter, Ingegerd, Mats & Nergin på Balneas uteplats och lyssnade på en man som sjöng (sjunger) massa fina låtar.
Riktigt mysigt var det.

Jag har inget speceillt och skriva, så vi hörs en annan dag.

Kramsisar


Kommentarer
Postat av: Blomman

Låter underbart fan jag ångrar mig att inte jag åkte med

puss o kram

2009-08-25 @ 22:26:04
Postat av: Anneli

Du far soka till varen eller det blir nog till hosten. Jag hjalper dig.Puss

2009-08-26 @ 10:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0