Torsdagen

Idag har inte varit en speciellt bra dag.
Har haft väldans ont i axel, nacke och upp i knoppen. Det började när jag varit ute med Zack i morse halv sex. Tänkte att det skulle gå över och somnade om, men icke sa nicke. Det har suttit i hela dagen.
Efter frukosten så la jag mig på spikmattan, tog på mig svalkande speciella glasögon och in med öronpropparna och bäddade ner mig igen i tron om att det skulle bli bättre,. Det är ju bättre men inte fullt ut.
Jag överlever ju helt klart, men det är väldigt jobbigt vissa dagar!

Följde med till Klippan och lämnade Oscar vid bussen. Han skulle ta bussen själv för första gången. Jag följde med honom in i bussen och betalde med mitt kort och pratade med busschauffören. Allt hade gått bra och han tyckte det var spännande.
Oscar är min äldsta brorsson.

Var nere i mitt förråd och lämnade av mina saker som vi tagit ner när vi tömde vinden.
Var på apoteket och hämtade ut migräntabletter. Ibland hjälper det trots att det inte är migrän som ligger bakom det.

Maria gjorde en helt underbar god middag (sallad) innan idag. Det var kokt potatis, pasta, bacon, kyckling, pesto, ruccola, haricot verde, rostad mandel och körsbärs tomater.
Supergott var det!!!

Skulle lägga in massa kort men det verkar inte fungera att lägga in alla på denna datorn. Försöker senare igen.

Imorgon är det gammelmarkand här så jag och Maria ska väl upp på kvällen, dricka en öl och lyssna på bandet som ska spel och titta på folk, kanske. Får se! På dagen ska vi upp med Theo i alla fall. Håller tår och fingar för att jag ska må prima imorgon.
.
Nu håller jag kväll!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0