2 december

Igår när jag kollade ut så blev jag tokglad - det hade snöat!
Säger till mamma och pappa att det snöat. Jag är tokglad, men sen förstår jag att det är frost som ligger överallt.
Det är dock mysigt det med, men jag hade gärna haft massor med snö. I like =)

Päronen kom hem igår från Egypten. Zack blev överförtjust. Han slickade nästa bort dom..haha..
Har dock inte hört så mycket om själva resan.

Jag fick en present, en liten giraff i trä. Om jag blev glad? OH YES!!!
Nu har jag nog 15 st i alla storlekar.

Vilket underbart väder! Jag älskar när det är kallt och sen frosten gör ju att man får lite snö-och jul känsla.
Tog med Zack ut på en promenix. Han va sjövild. Sprang som en jukkaperkaboll. Jag hann knappt med. När jag började bli anfådd fick jag säga åt lillfisen att lugna ner sig. Han skulle jaga fåglar som var en halv mil ifrån honom..haha
Han kommer nog älska när det kommer snö!
Åh jag vill ta med honom hem till mig. Sa till pappa innan att jag och Zack hade bestämt att dom får flytta till mitt så stannar jag och Zack här i deras hus. Pappa gick dock inte med på det.

Snart nog så är vi på väg till Idol i Göteborg och julmarknaden på Liseberg. Synd att man ej hade lite mer pengar för då kunde man sovit över och ägnat lördagen till julmarknaden.
Men vi är ju tokglada att bara komma iväg över dagen ändå!
Kommer bli kanon!
Nästa som förr när vi tog Yvonnes bil och cruisa runder. Det var tider det =) Shit så skoj vi hade! Det är minnen!!!
Man hade mycket roligare när man var yngre. Nu är man bara så jädrans tråkig och måste vända och planera varje krona! Jävla skitsjukdom som gjort sp här =(
MEN SNART NOG SKA ALLT ORDNA SIG =)

Nä alles för now!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0