Fredag & Lördag

När jag gick upp kl 9 så var det -10 grader ute. När det är så kallt så blir det en härligt frisk kyla.

Än så länge så har vi bakat saffransbullar med mandelmassa i.
Blev 74 stycken!

Sen har jag tränat lite i omgånger på mammas crosstrainer. Fattar inte att folk kan stå på en sån i evigheter. Själv så kan jag bara stå 2 minuter sen får jag pausa..haha!

Än så länge har det inte hänt så mycket med än detta här ovan och bus & mys med Zack!

Oscar ska snart bli hämtad och åka vidare på kalas.

Gårdagen

Jag & Oscar tog bussen till Klippan och gick till badhuset där mina föräldrar väntade.
Badade och bastade.

När vi kom hem så busade jag & Oscar ute i snön med Zack. Vi kastade snöbollar till honom och han fattade inte vart dom tog vägen när dom sjönk ner i snön! Han är för rolig!
När man släpper ut honom så springer han där ute själv och leker!

Käkade mat och kollade på Bonde söker fru!

Det var väl typ allt!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0