Oh my

Det känns som om jag har var på fest igår. Trött och helt såsig i skallen. Ville inte ens vakna, men man kan ju inte sova bort hela dan.
Jag piggnar nog säkert till sant.
Sitter och äter och dricker kaffe.

Idol igår!
Jag ville ju att Calle skulle ta hem vinsten. Han har verkligen utvecklas sen första gången man såg honom. Sen  är han ju gullig med. Han är så söt när han läspar =)
Jag följde inte Idol så i början, men nu i slutet gjorde jag.
Erik gillade jag ej i början, men det var nog utseendet. Dum jag är men det är sant. Han har en djävulusisk röst. Tror han kan komma långt med den rösten!

När jag var uppe i Göteborg och kollade Idol. Det var nog där som jag först började gilla grabbarna. Min favorit åkte ju ut, Tove!
Nån måste man ju hålla på.

Dom var värdiga vinnare båda två! Hoppas verkligen man får höra mer från båda. Man brukar ju knappt höra något från vinnaren.

Nog om Idol nu!

Klockan tre kommer Monica och Evelina och hämtar mig. Vi ska in och kolla på UPP. Tydligen så är den 3D. Kan blir roligt. Har nog aldrig kollat en film så.
Inte vad jag minns i alla fall, men sen har jag ju ett minne som suger.
Det är tur man skriver blogg för man kan gå tillbaka och kolla vad man gjorde den och den datumen.

Pratade med Sis igår. Hon skickade sms om att hon var på akuten, så jag rinde upp hemme på kvällen. Hon har brutit ett revben (som jag trodde) och har grymt ont. Det var ca 2 v sen, men nu var hon tvungen att gå. och kolla upp det. 
Hon har verkligen haft otur i år och jag ber för att 2010 är hennes år!

Idag uppgraderar sig Jörgen, Oscar & Victor sig i karaten. Jörgen & Victor är i samma grupp och Oscar en grupp under (tror jag). Skulle egentligen cykla dit, men ärligt talat så orkar jag inte.
Känner inte ens lust att gå ut och promenar. Har dock hela dagen på mig!

Nu ringde Sofi så nu avslutar.

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0