Galaj

Vi blir ju en hel del på lördag när jag ska fira mig 35-års dag. Fyller ju på söndag.
Från början va vi nog typ 10 st sen blev vi 13 st och nu är vi 17 st.
Fast vi är bara 13 till maten, annars hade vi aldrig fått plats.
Hur vi ska få plats sen det har jag inte en susning om, men vi får väl sitta på varann. Närkontakt är ju aldrig fel. Inte för dom som tycker om det i alla fall =)

Ska bli riktigt jävla skitkul.
Dom flesta är vänner från Åstorp sen 10-15 år tillbaka, några lite senare, men det kommer blir riktigt lattjo och träffa alla på en och samma gång.
Alla är ju inte därifrån. Resten är härifrån med undantag från Ystad, Stockholm och Klippan.

Jag längtar som fan!

Sara kommer ikväll, så ska vi planera lite. Hon är min b´day-planner =)
Hon fixar sakerna och maten. Det enda jag själv behöver göra är duka, skala potatis och göra sallad.
Inte dåligt att ha en egen planerare.

Nu slutar jag för jag skriver fel HELA tiden. Detta inlägg har nog fan tagit 20 minuter.

Höres!


Kommentarer
Postat av: Micke

Tack för intitten på bloggen.

Det är kul med kalas med många människor,

finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Jag har en son på 20 som blev nervös när tidningen gick ut med det svarta hållet.

Men må väl.

2009-02-22 @ 15:18:24
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Moster

Vilken tur att inte jag kommer

där hade ju inte varit någon stans att sitta i och

för sej tycker jag om närkontakt ,,men jag hoppar

kramiz

2009-02-22 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0