Kanon dag

Hade tänkt mig att lägga mig i tid inatt, men vad gör jag ist? Jo, jag bäddar ner mig och kollar på Oscars-galan i stället. Dock inte hela. 
När klockan var 4, så fick mitt "andra" jag säga till mig att släcka lampan och sova. Vilket jag då gjorde. Vågar inte ens säga emot.

Vaknade trots allt i samma tid som vanligt, nästan i alla fall. Somnade om ett par gånger för att sen sätta på tv för en kort stund och i pausen rusa upp och bli människa igen.

Mina föräldrar kom hit vid 12- tiden. Dom hade med sig massa olika saker till min fest på lördag.
Det tackar jag för! Älskar Er!
Vi gick in på pizzerian och åt. Jag och mamma delade en. Hon hade sin halva med sin "favvopirre " & jag med min.
Jag var inte ens där inne, men dom visste vilken jag ville ha *ler*

När dom åkt hem gick jag bort till bibblan och lånade en ny bok. Förvänta er ett nytt boktips om den är bra. Jag totalt fastnat på verklighets baserade böcker.
Ska också får en gratisbok, då jag läst 8 st böcker inom en viss tid. Trevligt!

George kom in en sväng för jag skulle hjälpa honom med en grej på datan.
Hittade dock inte vad vi skulle, men fixade en mail.
Jag hittade dock det senare, så nu sitter jag och väntar på att han ska komma hit igen. Stinkandes av pizza-kebab *haha*

Ett tu tre, så knackar det på dörren. Trodde det var grannens tös, för hon knackar alltid så hårt, så jag hller på att dratta i brallan.
MEN, det var det inte för det var Jasmin. Blev verkligen asglad.
Fikade lite och jag bjöd på kladdkaka.
Vi fixade och donade med mitt hår och hon förklarade hur jag skulle förklara för min frisör på fredag. Kommer bli skitbra!Blir lite kortare. Nu har jag haft denna frissa i en hel månade ju!
Synd hon inte hade saxen med sig.
Hon provade också på pizza och det fick klart godkänt.
Pappa sa innan idag att den pizzan han åt var den godaste pizzan han någonsin ätit.
Dom får mycket beröm där inne.

Hittade en tävling inne på Mix Megapol. "Pappa" & Jasmin nominerade mig och jag nominerade Jassi.
Tror ju definitivt INTE att jag skulle komma med, MEN om jag gör det så blir det ingen fest på lördag.
Det är då vi åker från Stockholm och kommer tillbaka den 5 mars.
OM det nu skulle bli så, så får jag ju skjuta fram festen till nästa helg istället.

Ni får väl hålla tummarna för mig. Hade ju inte varit fel att komma iväg och får lite värme!

Annars har det inte hänt något annat!

Köss


Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som en vanlig dag på jobbet he he.

Må väl

2009-02-23 @ 21:02:28
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0