Ledsen



Ser Ni så ledsen jag är?
Jag ska berätta varför. Det är bara för jag har ont i min nacke, axel och skuldra. Det är därför jag ser så muppig ut med halskrage. Det är jag också ledsen över för jag ser muppig ut med den.
Sen är det för att Linn precis kallade mig störd. Hon skrev tom det med stora bokstäver. Hon är bara avis för att Elias kom till mig och inte till henne.

Jag tycker jag att om man är vänner, så ska man säga snälla saker till varandra och hälsa på när någon är sjuk.
Ja, inte sjuk så det smittar men typ som nu när jag är så ledsen över olika saker, till exempel!

Tänk på det! Kanske jag är jätteledsen och ensam nu.
Tänk om jag hade behövt sällskap nu och kanske en tröstande kram.
Ja, jag vet att jag har Elias, men han kan inte komma in här för då smälter han ju bort.
Om jag nu HADE tagit in honom och han hade smällt bort, då hadej ag ju blivit ledsen över det med.





Kommentarer
Postat av: Linn

haha

2009-02-20 @ 18:38:24
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0