OM

Vad säger man då om Melodifestivalen del 1?
Började kolla, tyckte det var seg som fan, slog över för att sen slå tillbaka och lyssa på låtarna.
Gillade Emilia bäst.
Tycker även om Alcazar, men diggade också Ugglas låt för hon var så skönt liksom.
Scotts vart med bra, MEN Emilia var den bästaste.

Efter MF del 1, kollade jag på Wallander. Den var ruskigt bra och jag satt fan och var på helspänn. Kuslig var den. Äcklig när dom visade den hängda kvinnas ansikte. Jisses säger jag bara. Jag bara upp med handen snabbt som attsingens, men då var det liksom över.

Sara ringde och satt och snackade om ditt och datt. Missade dock en del av filmen, men det var kanske för det bästa.
Hon kom hit en sväng. Lånade datan och jag kollade klart på filmen. Hon skrattade åt mig för jag satt och pratade med dom i filmen och satt och skrek lite sådär smått. Den var riktigt bra.
Jag fattar ICKE dom som kolla skräckfilmer. Jag håller på att dö!

Kommer i håg när jag bodde i Eslöv. Då fick jag ett ryck och lånade typ 6 st skräckisar som jag satt och kollade på.
Kan säga att Dolt Under Ytan, som även gick härom kvällen, den var riktigt nervig. Köpte filmen sen efter det.
Skulle kolla med en killpolare, men jag klarade inte av det. Jag fick göra något annat under tiden han kolla, om han inte stängde av den för mig skull.Minns inte.
Fattar inte varför dom ska ha så jävla äcklig musik.

Min granne och Sara kommer skratta åt mig när dom läser detta,för dom tycker jag är skitlöjlig. Dom älskar typ att kolla på såna filmer. Dom får icke med mig i deras skräck-kollar-kvällar.

Minns en annan gång när jag och en gammal vän skulle hyra film. Vi hyrde en äcklig och en komedi. Det slutade med att vi fick skruvade ner ljudet. Vi satt nämligen bara och skrek och skrämde upp varann.
Kan även meddela att jag skulle sova över i henns hus, som ligger typ en bit från skogen.
När jag skulle lägga mig i sängen, så var jag tvungen att släcka lampan vid dörren och sen lägga mig. Jag höll på att göra på mig varje gång jag släckt lampan, för jag inbillade mig att någon kom in i rummet. Tror tom att jag sov med lampan tänd till slut.

Jag får ju såna ryck ibland där jag får för mig att typ någon står och tittar på mig när jag släckt lampan, fast jag vet att här inte är någon. Men jag får för mig att det är någon av mina släktingar eller vänner som gått bort. Helt sjukt, men kan ej hjälpa det. Då sover jag med lampan tänd.

Jag tror ärligt att jag kommer sova med lampan tänd i natt också. Känner på mig att jag kommer se den här tanten, som jag vet bara var en docka, när jag lägger mig.

Jag tror fan det är någon som skrämt mig när jag var liten. Jag skyller ALLT  på mina föräldrar och syskon.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0