Ekebofestivalen

Ikväll ska det minglas och lookas på granna, snyggar karlar på Ekebofestivalen.

Det är många som ska spela där ikväll: Lasse Stefanz, Larz Kriterz, Scotts, Arvingarna, Flamingokvintetten, Sannex, Wizex, Berth Idoffs, Danne Stråhed, Fancy Dan & The Highshouters m.fl.

Denna gången får jag nog går runt lite och kolla på dom olika som spelar.
Förra året då käkade jag massa med medciner och tyckte inte det var så himla skoj när alla andra var snorpaketerade, typ.
Men nu jädrans bananer så ska jag har kiffikojsigt =)

Sara ringde och frågade om jag ville med till stranden, men jag vill ju itne se ut som en kräfta när jag ska på discokasedans!
Det räckte med hur jag såg ut igår. Som tur är så har det lagt sig, men man behöver ju inte utmana ödet *s*

Jag ska faktiskt bada lite i poolen tänkte jag, kanske!

Har inte mer att förtella just nu, men ha en underbar lördag!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hoppas du hade det roligt bland alla snyggingar!

Kanske du fiskade hem en snygging på kroken?;)

Kram

2009-07-05 @ 16:34:13
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hahaha, Bettan, vad tror du om mig? Nä jag var där för att ha skoj.Jag spanade faktiskt inte ens.Jag glömde bort det.

Jag får vänta och se om jag träffar Mr Right bland som åker med till Slovenien. Håll tummarna för mig att där är en snygg singel bland dom 9 karlar som ska meds KRAM!!!

2009-07-05 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0