Min stjärna..

.. har namnsdag idag!
Théodore JACOB  (min systerson som bor i London)

Ringde dit innan och skulle gtatulera honom. Varje gång man ska prata så svarar han med: mhmm på ett ljust sett, det är ja, sen med ett lite dovare ljud så är det nej.
Han är för rolig.
Han skulle fråga mig några saker, men Maria fick fråga mig så fick jag svara till honom.
Den första fråga var : Finns där smurfar någonstans för jag har bara en?
Fråga två: Får jag komma och sova över hos dig?

Jag berättade en massa för honom om Zack och han svarade med sina mhmm..hahaha..

Maria berättade att han har blivit ett Michael Jackson fan. Varje gång dom är ute och han ser en rabatt med blommor  sä säger han: Mamma , vet du varför dom blommorna är här?
Maria: Nä
Theo: Det är för MJ har dött
Maria: Tror du inte dom har varit där hela tiden?
Theo: Nä! Dom är bara för MJ

Folket i London har ju lagt blommor och satt upp planscher där MJ spelade in Thriller  och där han uppträtt osv. Bara för dom gjort det så tror Theo att alla blommor som finns är bara för Michael Jackson.

Snart kommer dom hem. Den 6/8 kommer dom och åker hem den 28/8. Ska boka resa till dom ikväll.
Åh vad jag längtar efter Theo!






Theo har gjort sin egna pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0