Suprise

Mamma & pappa kommer hit en sväng. Mamma kommer in sen kommer pappa och säger att han ska visa mig en sak.
Går ut, han säger: Jag fick parkera i skuggan. Direkt tänker jag ju att Zack sitter i sin box, men icke. Gubben har köpt en ny motorcykel..Hahaha..Han är för rolig.
Jag fick ta en permiärtur. Det var mycket behagligt och det gick helt ok för mig att åka. Annars har jag såna problem med att sitta still då jag har massa problem med min knä.
Nu var det bar en liten runda i och för sig.

Jag får väl bara ta och gratulera till din nya leksak: Grattis!


(Datumen är fel inställd. Det ska vara den 13/7)

Här har vi hans före detta motorcykel:


(Datumen är fel här med det ska vara den 12/7.Jag har rättat till det nu, om ni ville veta)

Som Ni så klart uppfattade på korten så var den gamla en Honda Varadero och den nya är en BMW.

Det var alles för nu.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Micke

Kan man bli avis eller?

Det är bara att gratta.

Kram Micke.

2009-07-13 @ 20:31:45
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Cattie

Hej gumman!

har inga pengar på mobilen men ska fylla på den senare idag..

Vi hade en riktigt mysig dag i Båstad igår, vi var på möte först å det gick väldigt bra... mycket tankar å funderingar. Nästa möte e nästa vecka.. sen åkte vi till Båstad å kollade på lite kändisar å åt god mat under tak för när vi precis satt oss ner så var det som han där uppe hällde en spanna vatten från himlen.

Vi var hemma redan vid 21 & idag har jag sovit till TIO, det var år sedan jag sov så länge..

Ska snart ner på stan å köpa skydd till barnens nya säng å sen ska jag jobba i natt!

Vi MÅSTE ses nästa vecka ju... e faktiskt ledig hela nästa helg.

Älskar Dej!

Puss

2009-07-16 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0