Lill-lördag

Dagen började bra trots vädret =)
Tog bussen in sjukhuset i Ängelholm för att ha två möte.
Mötte upp Cattie precis innan jag skulle in på mitt andra möte, så hon följde med mig.

Efter gick vi ner till Nilssons Café och fikade. Det blev massa prat och skratt. Alltid lika trevligt.
Hängde på henne ner till bibblan och sen åkte jag hem.

Var och klippte mig, men det var en "luggklippning".

Hämtade Malou på fritids. När vi kom tillbaka hit så kollade vi på Discodaggarna. Killarna kom så dom också hann se den.
Sen gjorde vi "Discogänget" ett discovideo. Vi dansade och hade skitskoj.
Efter det blev det tv-tittning för deras del.
Tyckte dock att när dom väl är här så får vi ju göra något.
Jag drog fram alla mina träningssaker: Gymboll, motionscykel, gummiband, ett annat sorts gummitband och rockringen.
Vi hade olika stationer som vi började på sen bytade vi efter ett tag.
Hahaha...Victor gick verkligen inför att få större muskler.

Sen kom Annika med mat: kycklingvingar och Pommes pinnes. Gott värre!
När dom skulle gå så sa jag: Då ses vi imorgon vid halv fyra ,för då började träningen igen!
Victor blev eld & lågor och frågade Annika om dom fick komma imorgon igen.
Ska ju passa Malou imorgon med så klart dom också är välkomna.

När dom gick så gick jag och handlade.
Nu sitter jag bara här och väntar på att Grey´s ska börja.

I morgon är sista dagen för mätningen. Ska bli väldigt intressant och se när Lillemor kollat upp det. Vet ju att det kommer ligga under vad det ska vara. Nu ska han få sig en rackabajsar smocka..mohahaha!!!

Ha det bäst!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0