Pust, stön & stånk

Jisses så varmt det är idag. Min termometer visar 29 grader i skuggan.
Det går inte ha kläder på sig för då dör man nästan direkt, så varmt är det.
Det är en bikinidag idag.
Har inte haft så mycket att göra så jag passade på att tvätta en maskin och hängde upp den ute. Gott!

När mina föräldrar kom så lånade jag pappas bil och körde bort till sjukgymnasten och bokade tid och sen pumpade jag min gymboll på träningsstudion. Fick veta att jag köpt för stor boll. Får väl se om jag kommer över en billig, men det går ju ändå. Lite träning kan jag ju göra på den.

Har passat Zack idag. Han har träffat Rex, Klara & Nicky. Många hundar blev det.
 
Zack skulle bada i en balja igår men det tyckte han inte om riktigt och när han kom upp ville han i igen. Så höll han på tills jag tröttnade.

Sätter in bilder från gårdagen och idag.

Börjar med gårdagen:


Blir Ni rädda? Han har ju MASSA tänder...eller inte


Se så snäll jag ser ut nu då =)




Jag älskar att gömma mig i buskarna!


Jag hittade en "liten" pinne


Det är kul att leka kurragömma...


Jag tror jag vill i ändå..

Dagens:


Klara ligger och kollar in småkillarnas lek. Rex & Zack


" Bit mig och jag hugger dig i halsen" Tuffa Zack


" Du ska nog inte vara så tuff, lillplutten "


" Vem är det som ligger på rygg nu va? "


"Jag vill inte leka med dig mer nu, Rex "


"Jag sa ju precis att jag vill inte leka med dig! Jag biter dig "


" Snälla Zack, förlåt! Kom ut och lek mer mig nu "


" Ett litet tag då "
" Okej, schysst Zack "


" Undrars vad detta är?


" Kul är det i alla fall och gå på upptäcksfärd "


" Ser du mig för jag ser inte dig?! "


" Nu är jag slut som cirkusartist för idag "

Imorgon ska jag in till Ängelholm och visa upp min hand som jag opererade i Spenshult för snart 2 månader sen. Den är ju inte så himla fin.
Har gått med en specialtejp nu i 3 v som ska ta bort den röda färgen i ärret och ta bort knutorna, men kan säga att det ser exakt likadant ut som det gjorde innan tejpen. Skitfult är det =(

Blir eventuellt stranden efteråt.

Nä nu ska jag ut och ta in resten av min tvätt och sen ska jag bara ta det väldigt lugnt. Inga hastiga rörelser i denna värmen.

Nu blir det inte fler kort på Zack förrän om en vecka igen! Tänk att dom växer så himla snabbt. Jaja..

Chillimonkis!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var fina foto du har tagigt,han är ju så söt den lilla hunden,du får ha det gotttttttttttt.kram

2009-06-29 @ 19:18:01
Postat av: Micke

Roliga bilder på Zack o alla cirkusartisterna.

Hoppas dom är nöjda med din hand.

Må väl o kram på dej.

2009-06-29 @ 20:13:36
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0