Tappad

Jag är lite tappad ibland, om jag får erkänna det själv.

La ju upp historia (inte rumsren, historien kallades så) igår. Nu när jag loggade in så låg samma historia i arkivet och en var ute på min blogg. Jag ska ta bort en och klart tar jag bort den som redan låg ute.
Så nu fick jag ju lägga ut den en gång till. Den hamnade ju klart under dagens datum fast den är en dag gammal.

Sorry Linnsky, din kommentar är gone, men skriv gärna hahahaha igen =)



Ni som inte fattar bilden, så menas den med att jag är tappad.
Någon har TAPPAT en vante, alltså TAPPAD

Kommentarer
Postat av: Micke

Oki

Jag tror vi är många som är tappade he he he.

Men en bra historia.

Må väl o kram.

2009-06-09 @ 17:54:05
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0