ÄNTLIGEN!!!

Jo, igår ringde jag ju min husläkare. Hon skulle ringa min reumläkare, osv.

Idag, nu precis ringde hon och nästa vecka ska dom ta in mig.
Frågade om hon inte kunde fråga om hon (reumaläkaren) kunde skicka mig till Spenshult, men dom hade redan skickat alla papperna. Så det är på G!
GÖTT!!!!
Nu händer det saker!
Snart kommer jag få den hjälp jag behöver och jag kommer må bättre...tjohooo!! Glad jag blir!

Allt detta tack vare min husläkare! Hon är verkligen toppen!!!!

Nu ska jag duscha! Hej

Uppdatering:

Har fått svar från Spenshult. Kommer att komma dit inom 2 månader.
Dom kommer även att öppna Spenshult på Knutpunkten i Helsingborg, så jag kan åka dit på återbesök.
Bra! Så slipper man åka så himla långt.

Känns otroligt skönt för mig att ÄNTLINGEN ska få rätt medicinering. Förhoppningsvis i alla fall.
Att bli utredd ordentligt.
Jag känner mig lite som ett barn på julafton, förtillfället.
Nästa vecka börjar det hända saker.
Säger bara ÄNTLIGEN!!!

Snart kan jag börja jobba igen och allt kommer bli så bra så bra så =)

Kommentarer
Postat av: ja du vet vem jag är

Anneli ! jag är så glad för din skull , att du äntligen får komma till spenshult ,så dom kan komma fram till vad du klarar av att inta för medesin , jag låg inne i 3 mån innan dom kom fram till vad jag klarade av att ta för medesin ,,,

Anneli sen tycker jag att du ska rensa av dig här inne i din blogg,det är din blogg och är där någon som tycker att det blir mycket med hur du mår, så kan dom skita i och gå in och läsa ,älskar dig kramiz

2009-03-27 @ 23:39:05
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket <3



Ja,jag vill inte ligga inne i 3 månader ,kan jag ju tala om. Men måste man så måste man.Huvudsaken är ju att dom hittar rätt medicin och att jag blir bättre,så man kan leva ett så normalt liv det går.



Jo,jag har tänkt det också. Passar det inte folket att läsa vad jag skriver, så fine, skit i och läs. Skriver precis vad jag vill.



Älskar dig också, puss puss



2009-03-27 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0