Förkyld

Usch, jag har blivit förkyld.
Vaknade med skallebank, år lite frulle och gick o bäddade ner mig i mammas säng. Sov i 2 h, för att sen vakna med att nysa.
Nu rinner näsan,jag hostar och nyser.
Väntar på att mamma ska passa upp mig och tillverka Bettans förkylningste.



Antar att jag blivit förkyld pga att sprang ut från festen i lördags utan jacka.
Varje gång jag sjöng karaoke så var jag tvungen att dansa till coh det var itne lätt kan jag tala om. Jag orkade inte ens sjunga klart låten,som plötligt blev väldigt lång.
Jag pustade och stånkade och sprang ut för att få lite frisk luft. Klart så var det skitkallt, men så gjorde jag ett par gånger.
Men däremot när vi var ute så tog jag på jackan varje gång jag skulle ut och leta efter rökarna.

Skulle till farmor idag,  men så blev det inte.

I morgon fyller mamma år och vi ska åka till Väla en sväng. Kolla lite på Ikea vad för saker jag ska köpa.

Nu orkar jag inte mer.

xo xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0