Sjukisen

Var hos läkaren idag i Munka.
Det bubblade ordentligt, pep och hade sig i luftrören.
Var ju rädd att jag skulle få tillbaka lungsäcksinflammationen, men som tur var så vart det inget.
Fast det jag har nu räcker och blir över. En rejäl förkylning, hosta och problem med luftrören.
Blev ingen penicillin . Hon tycker inte om att ge det för mycket för man blir imun till slut.
Jag har fått hostmedicin, slemlösande och en veckas kortisonkur.
Ska tillbaka till henne om en vecka när kuren är slut. Hon ville lyssna igen så att det hjälpt.

läkaren suckade och virrade på huvudet när hon lyssnade på mig. Hon sa till mamma, hon följde med mig till Munka och till läkaren, att jag var ett svårt fall. Hon menade på att jag har många saker och är så pass ung som jag är.
Men som jag säger, vad ska man göra. Hade jag själv fått välja hade jag köpt en ny kropp *skrattar*
Jag har ju det bra trots allt och det är ju huvudsaken!

Var hemma om. Hämtade posten och i den låg det ett kort från Cattie som beklagade sorgen. Hur gulligt som helst. Tack gumman! Älskar dig verkligen!

Var nere om hos farmor, där bröderna packade ihopa alla hennes saker.
Åkte hem och fikade och nu sitter jag här.

Precis pratat med finaste Sassa på msn. Såg hennes underbart fina barn för första gången. Kian är en riktigt charmör. Hoppas jag får träffa dom IRL snart.

Nu ska jag ta och vila lite. Känner mig rätt färdig.
För övrig mår jag relativt bra, trots omständigheterna. Det värsta har lagt sig nu.
Ska försöka åka hem till mitt eget snart. Cattie skulle komma till mig, så det blir nog bra.

Kram på Er!


Kommentarer
Postat av: Moster

Anneli ,, jag tycker att du ska vila din röst , och drick varmt ,,du måste vara rädd om dig ,

kramiz

2009-03-10 @ 19:17:12
Postat av: Anonym

Det är inte rösten, det är andningen. Det minsta jag anstängning jag gör så det jobbigt! Jag har itne gjort så mkt, mest legat i sängen o kollat film.Kramiz

2009-03-10 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0