28 maj

Dagen började med att jag gick till biblioteket och lämnade tillbak en bok jag lånat.
Vilken bok alltså! Det handlar om en tjej som blir sexuellt utnyttjad av sin bror till en början, sen sin pappa och sin mamma. Hennes mamma har tvingat henne att göra massa saker med henne innan detta började.
Dom tvingar henne till att ha sexuellt umgäng med massa andra män & kvinnor. Mamma tar betalt utav människorna. Dom har SM-klubb i hemmet där flickan är i centrum!
När dom tvingar henne att äta avföring så slutar jag läsa. Det går inte. Det är fruktansvärt. Att det finns människor som gör så här mot sina barn/syskon. SJUKA MÄNNISKOR!
Nu vet jag ju att boken slutar bra, för det berättade Sara för mig.
Nä, jag gick och lämnade den och tog en annan.

Idag har jag varit väldans trött. Sov gott inatt, vaknade sent, somnade om och i eftermiddags fick jag gå och lägga mig igen.

Vid halv fem tiden så fick jag besök. Så jävla trevligt och kul. Vi har inte träffats på många många år. Minns faktiskt inte när det var sist, men det är säkert minst 15 år sen förutom en snabbis-00, men det minns bara jag, trots mitt dåliga minne.
Vi satt och babblade om allt möjligt i två timmar, fikade på kaffe och te. Hade köpt lite gott gott, men ingen åt utav det.
Kommer att träffas igen, med all säkerhet!

Har tydligen fått virus i min dator sen efter jag var hos min moster. Har installerat virus & spionprogram och nu diskfragmenterar jag datorn.
Får väl se hur det blir när det är klart.

Nu sitter jag och småglor på tv men hade tänk att jag skulle sätta mig i soffan ett tag.

Pussipussinuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var det trevligt.. Kommer fler tåg..Var så säker på det... ;)

2009-05-28 @ 21:03:59
Postat av: Sanca

Var det möjligtvis "Gör vad ni vill, men döda henne inte"? Den är sjukt hemskt!

2009-05-28 @ 23:28:06
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Anonym

vad hette den boken?

2009-05-29 @ 08:51:33
Postat av: Anneli

Ja så hette den Sanca! Jag läste 60 sidor sen kunde jag inte mer. Kanske en annan gång.

2009-05-29 @ 12:52:19
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0