En underbar kväll

Vaknade sent, halv elva, men jisses så gott jag sovit trots att jag bor i en igloo.
Igår när jag la mig så hade jag morgonsrock och strumpor på mig för det var så jäkla kallt.
Hyresvärden har definitivt INTE alla chipsen i påsen!!!!
Skit i den där nu!!! Finns roligare saker att skriva om en sån dära som han är!

Tvättade en maskin. kollade lite tv. Tradigt väder ju. Började regna så det vara att man fick sitta inne och uggla.
Men ett, tu, tre så kom minsann solen fram.
Då fick man ju röra sit utåt.

Var inne hos Petra en sväng. Snicksnackade lite och drack kif (kaffe).
Efter en stund drog jag mig in till mitt eget igen.
Tänkte att jag skulle ut och rör på fläsket. Sagt och gjort. Eller det blev ingen motion. Jag kom bara till Tess.
Hade bestämt mig för att kränga en pizza när jag promenixat, men inte ens det gjorde jag för Tess bjöd mig & Sara på middag.
Petra kom också in en sväng. Sen blev det ännu mer kaffe. Nonne hade bakat chokladbollar med mormor som han (Sara) bjöd på.
Har verkligen haft en astrevlig kväll.
Skrev till Tess och tackade innan och hon svarade: Skönt att "Anneli" är tillbaka igen.
Jag känner själv att den gamla Anneli är på ingång. Underbart!
Inget mer gnat, gnäll & tjat om att jag har ont och mår dåligt i min kropp. Nu är det nya tag som gäller och gamla Anneli som ska tillbaka =)

Tog lite foto från kvällen och nån video. Håll till godo!

Här är Nonne som får "massage" utav mamma Sara. Hans skratt är ju bara så underbart!Han är en tokrolig, underbar och underhållande liten pojk ♥



Här är Zazza som myser med Saras doggy, Nicky.


Zazza säger: Sara, jag tror att din hund är kär i mig.
Jag sitter och kollar på dom och ser att Nicky har lite bajbaj i håret. Säger till Zazza som släpper ner Nicky.

Då upptäcker jag detta :
.
Hahahaha...

Zazza reagerar såhär:


Om vi skrattade..OH YES!!

Hon springer in och byter byxor, kommer tillbaka och efter nån minut reser hon sig upp och säger till mig: "Anneli, lukta här" och drar tag i sina brallor.
Va fan tror hon attj ag vill lukta henne "nästan mellan benen". Hon menade på att bajsen luktade genom byxorna att det satt sig på hennes lår.
Jisses som vi garvade.


Här har vi Sara  smilandes


Här har vi Tess som ska visa hur Sara alltid gör när hon blir fotad


Här sitter båda två och ska få till Saras fotomin


Charmören nummer ETT!!!


Mor & son


Nonne ville inte riktigt att jag skulle fota. Han skulle ha sina händer i ansiktet hela tiden för att kiva med mig =)



Sötaste Nicky aka bajshunden


MItt i allt börjar Tess & Nonne "jobba" och rensa ogräs


Här får Clara massage utav matte Petra och njute i fulla drag


Det var min kväll i text och bilder.
Hoppas att det ej blev alldeles för långt.

Imorgon ska jag passa min guddotter/brorsdotter. Får se vad vi hittar på.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0