Tisdag

Vilket vädet idag, usch!
Tokvarmt, kvavt och blåst. Sen nu ikväll så kom det värsta regnskuren. Regnar fortfaranden.

Har varit i Ängelholm idag.
Träffade Katarina och det var bara positivt. UNDERBART!
Efter det så gick jag ner på stan och fikade på bibblan sen vidare till apoteket.
Tog bussen hem vid halv två och gick ner till VC. Skk som tog mina stygn missade två och det ena har jag tagit bort men det andra har växt fast. Hon försökte ta bort det, men till slut fick jag säga att hon fick slut. Inte så nice när någon gräver i handen precis.
Vidare ner till sjukgymnasten och skulle fråga om tid till akupunktur. Som tur fick jag en tid med en gång.
Axlen, skuldran, nacken bråkar med mig och tyvärr vann dom över mig idag. Akupunkturen hjälpte inte idag.
Det blir säkert bättre tills i morgon igen =) Positiva tankar!!!

Var hemma hos min bror och ringde några samtal. Nu är det fixat med hyresgästföreningen. DOm skickar ut en termometer som registerar tempraturen här inne. Sen jag skicka tillbaka den och dom ska kolla upp. Blir det så att det går vidare så är det socialstyrelsen som tar tag i den biten. Om jag inte missuppfattade det. Det kommer brev hem om det.
Det är ju inte meningen att man ska behöva frysa när man är inne. Det är tom varmare ute än inne. SJUKT!
Hyresvärden var här idag. Trodde det var grannarna som snackade med varann så jag gick ut, men det var T & han.
Han var precis som om inget hänt. Han var trevlig, skrattade och skojade.
Varför ska han alltid vara så när jag ringt hyresgästföreningen. Jag får ju dåligt samvete, haha. Men även om han är trevlig så blir det ju inte varmare inne för den sakens skull.

När jag var borta hos min bror så var det bara killarna hemma. Mellanpojken ville att jag skulle passa dom. Dom är för söta! Speciellt när dom inte kafsar på varann. Ibland kan itne låta bli och skratta åt dom.
Man minns ju själv hur det var när man var yngre och kivade med sina äldre syskon.
Ibland gick det lite vilt till, lite för vilt. En annan historia!

Har precis kollat klart på Brothers & Sisters. Det är så jävla bra.

Nu hade jag tänkt mig att lägga mig och läsa min bok och sen sova.
Man får hoppas det går bra för jag sov i eftermiddags. Värken i axel osv nockade mig.

I morgon blir en ännu en bra dag!

Sleep tight..love

Kommentarer
Postat av: Sabina

du ska inte ha dåligt samvete för att du ringt hyresgästföreningen.. han fattar ju inte kvittar hur många som säger till honom att d e skit kallt i lägenheten.. bara på honom säger jag bara =)..

2009-05-27 @ 11:10:12
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: Bettan

På hyresvärden bara!

Jag hejar på dig!

Tala om att coolbettan annars kommer;)

Om han låter hyresgästerna frysa ihjäl då får han ju inte in någon hyra, har han inget att tänka med?

Kram

2009-05-27 @ 16:19:49
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sabina: Nä det har jag inte längre. Varför ska han komma undran för? Jag sitter med t-shit, 2 st!!! tjocktröjor..Nog normalt liksom!

2009-05-28 @ 19:52:17
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bettan: Det är igång nu. Har fått en meckapär som mäter temparturen här inne nu from idag tom den 2 juni. Sen får vi se vad som sker.

Hoppas att det visar undertempratur så det händer saker.Kram

2009-05-28 @ 19:53:43
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0