Efter Tio

Sitter och kollar på Efter Tio och Isabella & Nils är med, alltså Blondinbella och hennes kex.

Hon säger en sak som jag känner igen mig i: Att dom ogillar henne är dom som inte läser henns blogg.
Det stämmer i alla fall i mitt fall. Man har hört så himla mycket om henne och nu märker jag att jag har dömt en människa utan att en veta hur hon är egetnligen.
Jag var inne och läste hennes blogg nån gång när hon varit i Ängelholm och hållt ett föredag eller nåt.
Jag tänkte att jag ska inte vara en av dom som bidrar till att hon får många läsare.

Hon sa också att när hon var med i "Let´s Dance" så var det Blondinbella som var där. Gud som jag retade mig på bara hon öppnade munnen.
Tänka att en människa verkligen kan spela ett spel så bra att vara en annan person. Jag tror ärligt talat at jag inte hade fixat det.

Nu när hon sitter där i soffan så ser man Isabella och INTE Blondinbella och hon är hur go som helst.
En helt vanligt tjej. Lik mig som gillar att sitta hemma och äta choklad och läsa bk iklädd myskläder.
Finns det något bättre liksom? Haha

Nils "storstadspojken" Isabellas kex, skriver som sagt också blogg. Har inte så många tankar om honom alls.

Ja det var allt om mina tankar om just dessa personer får jag väl säga eftersom hon är två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0