Gubbajävel

Jag kan inte sätta dit honom på något sätt alls.

Igår när jag gick och la mig så hade jag funderingar på att leta upp en typbit och lägga över min näsa, som var stelfrusen, och sätta fast den med en klämma eller något.
Jag fick gå upp och ta på mig strumpor för jag frös om fötterna UNDER täcket.

Ringde hyresgästföreningen idag för att kolla upp ett och ett annat, men fans jädrans skit, där fanns inget jag kunde göra.

Jag har 20 fucking kalla grader och jag har varma, gosiga stumpor på mig PLUS så har jag fårskinns inneskor på mig och fryser ändå om fossingarna.
Fingrarna är kalla.

Idioten gör allt för att spara så mycket pengar så möjligt så han kan åka till sitt hus i Thailand. Varje gång han åker så har vi det bra i våra lägenheter.

Min granne till vänster längst bort, ja jag har ju ingen till höger, har det fans så kallare än vad jag har.
Antar att eftersom jag anmält honom till hyresgästföreningen innan så fick jag extra element plus att han satte in två nya för här var inte tillräckligt med element i hushållet.
Sen vet han att jag blir förbannad när han strular.

Jag måste klurar ut något där jag kan sätta i honom grymt mycket *smider planer*
Hmmm...

Nä men seriöst, jag har till och med börjat tänka på om man skulle ta och leta upp ett annat boende.
Hyresvärden vi hade när jag flyttade hit, han var helt okej. Så fort man ringde kom han hit och fixade saker och ting.
Denna idioten vi har nu, han hittar ju på saker och tror att vi ska på det. Som tex; vi hade en svinbra tvättmaskin. Jag hade tvättat hela dagen innan och sen så tar han den och säger att den gått sönder.
Så tror han att vi ska tror på vad han säger.
Nä du din lilla pygmé, du är inte ens värd flugskiten på väggen.

Nu ska jag nog baka och bjuda in min älskade hyresvärd och fråga om vi inte kan bli tillsammans. ELLER INTE!!!!!
Hellre flyttar jag till sydpolen.

Ha det superduper idag, kramar


Kommentarer
Postat av: :-)

Kanske har de lägenhet till dig i sydpolen?

2009-11-03 @ 13:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0