Min lägenhet med lite julstämning


Välkomna till min stuga!



Köket



Andra delen av köket



Vardagsrummet/sovrummet



Samma igen med min lilla datahörna



Tavlan ovanför soffan och en liten del utav "el sofa"



Min lilla oas



Mina samlarobjekt



Några giraffer och lite till. Stenen är från Lanzarote



Mina fjärilar jag fick utav min älskade syster



Väggen bakom tv:n och vid datahörna



Minneshyllan av min älskade farmor som dog 2009.03.07
R.I.P - du är saknad



Duschen med massa hjärtan


Lite kärlek även här


Jaha, då har Ni varit hemma hos mig. Hoppas Ni hade en trevligt rundvandring i min gigantiska lägenhet.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var fint ,jag har ingen lust att pynta till jul du får gärna komma och göra det till mig kram

2009-11-21 @ 23:34:14
Postat av: Camilla

Mysigt du har det. Måste ta mig i kragen o hälsa på någon dag. Vi ses kanske idag på julskyltningen.

Kram.

2009-11-22 @ 07:43:49
Postat av: Anonym

Ja du har jätte fint,du är så duktig.kram

2009-11-22 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0