Tjosan hoppsan

Har varit hos Sara och Antonio hela eftermiddagen och haft det mys. Vi har fikat, busat, läst bok (jag & Nonne alltså) och fikat igen.

Kommer hem och jävlar så kallt det känns.
Pratar med tre utav grannarna och frågar om dom tycker att det blivit kallare. Alla säger ja.

Skickade ett meddelande till hyresvärden.
"Ju mer du sänker, ju fler klagomål kommer du att få. Bara ett tips som du borde tänka på så slipper du ha hyresgästföreningen i röven! Alla märker varje gång du sänker för du ska spara pengar. Så ska det inte vara. Vi har rätt till 20 grader!!!"
Ärligt talat så troddejag att jag skulle få ett meddelande tillbaka där han kräkte skit på mig, men det gjorde han ej. Märkligt! Han frågade bara hur många grader jag hade.

Får väl se vad som komma skall..Hihi..

Ha en trevligt lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0