Jagad

Igar sa fick jag tvatta med Anna & Ingegerd.
Jag o Anna tvattade en maskin tillsammans. Maskinen tog ratt sa lang tid sa nar vi tumlat i ca en timme sa gav jag Annas tvatt sa hon kunde krypa till kojs.
Sjalv satte jag pa tumlarn ett tag till. Glomde bort tiden da jag satt och la in kort pa Zack inne pa Facebook.
Klockan blev mycket. Fixade tvatten och kom pa att jag skulle lamna nyckeln. Lite kusligt att ga ut sjalv. Ar lite morkradd. In till Balnea gick bra men inte tillbaka.

Eftersom det var sa morkt bakom mig nar jag gick tillbaka sa bestamde jag mig for att springa i den man jag kan.
Horde en hund skalla bakom mig och tankte att det bara var den sota hunden som bor har. Borjade springa och hor hunden skalla mer. Vander mig om och ser den komma emot mig i all varldens fart. Om jag sprang? Oh yes, som satan. Dar kom till och med ett mesigt skrik fran mig. Nar jag kom fram sa oppnade sig inte sjutdorrarna sa fort som jag ville sa jag tog tag i dom och hjalpte dom pa traven. Gjorde samma med innerdorrarna.
Under tiden sa skriker jag ett messkrik till.

Sprang in till Nergin med andan i halsen. Kan ju tala om att jag har anstranings-astma ocksa och med andan i halsen, det smakade jarn i hela munnen och brostkorgen gjorde ont, sa jag att jag blivit jagad. Tror ni hon brydde sig? Icke! Hon fortsatte skriva pa datan. (Tydligen hade hon pratat med mig. Antagligen viskade hon). Jag gick och var fortfarande skakis.
Forsokte lugna mig men hjarta hjulade i brostkorgen.
Tog astmaspray tva ganger som inte hjalpte, men vagade inte ta mer for jag vet att jag borjar skakar som man skakar en drink, inombords.

Nu tanker Ni att det ar val inget att bli jagad av en hund? Men dar har ni fel sa det heter duga! Om man har kna som rent ut sagt ar fucked up, sa ar det en pars att springa, sen astma pa det och resterade kropp som ar lika stels dom en tradstam. Nastan i alla fall..haha

Det tog ett bra tag att lugna ner sig. Det var ju inte battre att jag lag och laste om mord dar dom jagade en psykopat. Inte med min fantasi..haha

Det gar fortfarande inte att lagga in kort pa bloggen, men pa facebook gor det. Skumt! Men dar lagger jag inte med respekt for dom som ar med pa korten.

Tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU BEHÖVER JU INTE PROVA MER DU KAN JU GÖRA DET NÄR DU KOMMER HEM,MEN DET HADE VARIT ROLIGT ATT SE DOM,JA DET ÄR HEMSKT ATT BLI JAGAD AV EN HUND JAG HADE VARIT LIVRÄDD, ÄR DET DÅ EN STOR HUND DÅ ÄR DET ÄNNU VÄRRE.HADE NU BRA SES VI SNART DU RÄKNAR VÄL DAGARNA NU.

2009-09-10 @ 16:57:26
Postat av: Sabina

Jag hade kunnat betala pengar för att få se dig springa o skrika..roflol o sen slita upp dörrarna..skrattar så jag gråter alltså d måste va en rolig syn...men inte så kul när man väl e inne i d o springer själv...

2009-09-11 @ 09:11:27
URL: http://ansaha.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sabina du är en elak människa!!!!

2009-09-11 @ 11:46:00
Postat av: Sabina

nä inte alls älskar dig jätte mycke men människor som gör så ser så hysterikt roliga ut...

2009-09-11 @ 14:18:13
URL: http://ansaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0