Ljubljana/Bled

Pa sondag ar det utflykt till Ljubljan och Bled. Egentligen sa skulle vi aka buss, men Anna har fixat en liten buss i stallet. Jag bestamde mig for att folja med, men efter att tankt lite sa bestamde jag mig for att inte folja med och spara mina pengar i stallet.

Detta framforde jag till hogsta honset, Anna, som sa att jag visst skulle folja med! Det var ord och inga visor!!!
Jag hade ingen talan alls. Hon ville sa garna ha mig med och vem kan motsta en san underbar varlse som hon ar.
Sa det ar bara till att folja med glada ganget och dess ledare!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anneli!

Det gör du rätt i,så kommer du bort den dagen också jag tror det blir jätte trevligt.Ha det bra,kram

2009-09-11 @ 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0