Blandad kompott

Var i Ängelholm i måndags med min syster & Theo. Vi strosade runt lite i affärer, var på biblioteket och satt nere vid ån och hade en liten picknick.



Sötnosen





Picknick



Träffade Veronica och flickorna. Hur söta är inte dom då?
Tog upp och mös lite med Vega. Joy pratade med mig hela tiden och båda log ikapp med solen!



Joy till vänster & Vega till höger




Vega

När dom låg där i vagnen så höll dom handen. Snacka om att jag smälte. Hur sött som helst!

Maria lagade mat på kvällen. Thai-mat som var hur god som helst. Verkligen supergott!
Där blev mat över så jag har ätit thai-mat tre dagar i rad =)

Theo låg och kollade på Alvin & Gänget 2 i min säng. Han hade min hörlur som jag har när jag pratar på skype och eftersom det bara är en så hörde han ändå när jag och Maria pratade. Han fick en öronpropp och då var det kanon.
Jag & Maria skrattade åt honom som bara den. Det såg ju kul ut.


Den är dock i andra örat så man ser ej, men kul var det =)

Tisdagen bestod av att sitta ute i trädgården med Maria, Lina och barnen.
Theo & Liam hoppade studsmatta mest hela tiden.
Liam kunde också "prata" engelska den dagen så det var ju kanon att dom förstod varandra..haha.

Maria & Theo åkte hem vid fyra- tiden. Kan säga att det blev rätt tomt & tyst här.
Kommer knappt ihåg vad jag gjorde sen. Tror bara jag satt & mös i soffan och kollade tv.

I dag så har jag varit nere och lämnat sputum som skulle i väg på odling. Hoppas att det ej visar något, eller det är kanske bra om det gör det så dom vet varför jag blir så hes och hostar i tid & otid.

Ringde Spenshult och berättade ang lungorna. Fick en telefontid med min läkare redan på onsdag vilket är toppen.
Hoppas verkligen att jag får komma upp där på rehablitering igen och under tiden där prova Humira.

Vet inte, men det känns som om det går på rätt håll.

Har suttit på framsidan och solat mig. Hur skönt som helst.

Nähepp, nu får det vara bra.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0