Långfredag

Inlägget igår var bara ett 1 april skämt! Jag är inte så klantig!

Åkte till Spången i går, men först kom hyresgästföreningen och inspekterade parkeringen. Han kollade även upp värmefläkten som står utanför mitt fönster och sa att miljökontoret är skyldiga att komma ut och titta på den och det brummanade ljudet som strö väldigt mycket.
Han kollade även in tvättstugan och sa att vi skulle ringa journumret direkt efter helgerna så hjälper dom oss att gå vidare till hyresnämden och så!
KANON!!!!

Bulan vägrade att komma ut och diskutera med honom även på andra ställen som han varit på under dagen.
En sån som Bulan ska INTE ha fastigheter när han inte ens tar hand om dom.

På vägen så stannade jag i Klippan och klippte mig hos Marco. Blev väldigt nöjd! Kort blev det med =)

Theo blev överlycklig när jag kom och Zack med. Theo pratade på hela tiden och skulle berätta en massa saker och Zack följde efter mig.
Mamma frågade varför alla tyckte så mycket om mig =) Anar jag lite svartsjuka månne?

I dag har jag mest legat på min sprikmatta eller på värmedyna. Har fruktansvärt ont uppe vid skuldorna, ländryggen och ner på baksidan av benen.
Inte skönt alls kan jag tala om.

Solen skiner och jag ska ta mig en dusch och sen gå ut en sväng.
Maria & Theo är ute och spelar fotboll med Zack. Han är riktigt duktig på att spela ZAck. Han hoppar upp i luften och tar bollen, nickar och springer runt med den.
Han har nog varit en fotbollsspelande kock i ditt förra liv.

Ha en trevlig långfredag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0