Lördag

Dagen började: upp som en sol och ner som en pannkaka!!!

Ibland blir det inte som det skulle, men men.

Satt ute och åt frukost i dag. Så klart gick solen i moln, men det det skönt igen.
Har städat, vädrat mina sängkläder och tvättat.
Tredje gången jag städar denna veckan.
Rent och snyggt ska det vara runt mig. Pådet sättet är det skönt att vara själv för då är det endast jag själv som "skitar" ner.

Annars har jag umgåtts med Tess typ hela eftermiddagen. Hon erbjöd mig att följa med på middag & fest. Hennes faster skulle egentligen med så allt var redan betalt, men som vanligt bangar jag ut.
Det hade säkert varit superkul, men jag har haft så ont i dag. Antar att det kommer regna snart.
Eftermiddagen var mycket trevligt.

Våra grannar, Roger & Lina har gift sig i dag. Inte ett ljud har man hört. Lina hon var så fin, jättefin!
Så nu i kväll har dom bröllopsfest.
Ingela fixade blommor till dom från oss alla, som vi var inne och gav dom och lyckoönskade dom.

Det var väl allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0