Torsdag

Om två timmar åker jag in till Ängelholm och ska till Ingrid. Ska bli väldigt intressant och jag hoppas att det ska hjälpa mig att kunna hantera en del saker på bättre sätt och att det ska öppna nya vägar för mig.
Ina har berättat massa positiva saker och precis som hon sa: Man tycker om henne direkt!
Jag håller med henne. Det räckte att jag pratade med Ingrid i telefon så fattade jag tycke.
Jag längtar faktiskt att få komma dit och se vad som komma skall.

Efter Ingrid blir det Nilssons skafferi och läsa lite tidningar ev ta en fika.
Halv sju så är det reumatiker föreningen som gäller.
Wool Star kommer dit och demostrerar sina ullbäddar som visar sig ha en lindring vid värk och smärta.
Kommer bli intressant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0