Happy, happy

Man kan tro att jag fyller år i dag för jag har fått 3 st presenter! Fyller dock år om 5 dagar, på måndag!

Först så fick jag ett paket på posten från Monica & Evelina. I det så låg där 2 par raggsockar. Blev superglad =)
Tack snälla

Det andra var utav mamma & pappa. Det var ett nytt påslakan set. Jättefint! Samma färger som jag har här hemma + att där var grönt. Funderar på att köpa gröna panellängder till dom bruna jag har och eventuellt en grön matta. Tycker det är skitsnyggt med det gröna & brua tillsammans.
Tackar så hjärtligt ♥♥♥

Den tredje var från Maria & Theo som pappa fick med sig hem. Det var ett skolfoto på ♥♥♥ Theo ♥♥♥
Så klart fick det hedersplatsen sidan om sängen så jag kan ser honom när jag ska sova och när jag har vaknat =)
♥♥♥ Tack finaste Sis & Theo ♥♥♥


Kortet är taget i höstas när han började skolan, så han ser äldre ut nu!

Victor & Oscar kom hit och hälsade på innan i dag. Dom är så fina dom två. Strax därefter kom mamma & pappa. Zack blev överlycklig. Han sprang till pappa först. Mamma blev nog lite stött & pappa mallig..hihi.

Bjöd dom på middag, lax. Vicke ville ej ha, så han busade med Zack i stället under tiden.
Mamma & pappa hade alla tidningar med sig from den 15 februari =) Så nu har jag att läsa.

Har varit på bibblan och lånat en ny bok av Björn Hellberg.

Nä, nu tyar jag icke mer för jag är helt off i huvudkontoret. Nu ska jag sötta mig i soffan och slappedoppa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0