Martes todo el día (tisdag hela dagen)

Jag kom då rakt inte upp i tid i dag. Totalt slut i hela kroppen. Ärligt talat så känns det som om någon släpat mig efter en bil och sen backat över mig.

Jag ville verkligen inte gå upp. Kroppen var stel som en pilbåge.
Undrar när detta ska ta slut.
Tänk att vakna en morgon, pigg som en lärka & skutta upp som en kängru hoppar i luften =)

Nä, jag vet att det går över snart. Jag får ju typ trötthets skov och vanliga skorv där det gör tusans så ont i kroppasatan.

Skulle tränat idag & på torsdag, men avbokade dom. Jag har inte ens varit ute och promenerat sen i torsdag.
Har ingen ork alls.
Satte upp två nya tider nästa vecka.
Jo, jag var ute igår, men det var för jag skulle till röntgen.

Sitter och väntar på pappa.
Ska åka med hem till dom och vara där ett par dagar.
Saknar Zack väldigt mycket.
Pappa frågade om jag ville ha honom här eller följa med hem.
Hade tänkt att vara här, men eftersom jag är så trött så följer jag med hem till dom i stället.

Cattie & William skulle kommit på fredag, men nu har hon fått kräksjukan.
Jag sa att vi får ta det en annan gång.
Jag vill inte riskera att jag också åker på det.
Det ska ju gå två hela friska dagar innan man kan vara säker på att det ej smittar mer.

Pappa ringde precis. Han var på väg, men jag laddar ner film så han kör inom sin bror så länge.

Nä, nu tyar jag icke mer.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0