Söndag

Sov länge idag. Kanske inte så konstigt eftersom jag la mig sent.

Låg länge i sängen och läste. Var precis bara uppe och rullade upp och gjorde frulle.
Älskar dessa dagar när man icke har något att göra utan ligger bara kvar länge och myser.

Pappa & Maria ringde och frågade om jag kom till badhuset. Eftersom jag missat bussen så blev svaret nej.
Såg dock att min snälla granne och vän var hemma så jag frågade henne. Självklart gick det bra att låna hennes bil.

Theo blev jätteglad när han såg mig. Han skrek mitt namn och kom emot mig. Precis som Malou & Victor. Mina sötnötter ♥
Det var trevligt med lite bus, bad och umgås med familjen. Ångbastun är självklar när man är där.

Maria & Theo åker hem i morgon bitti så vi sa hej då på badhuset.

Shoppade lite innan jag kom hem till mitt och lämnade tillbaka bilen.

Har bara slappat, fixat lite med datan och kollat tv.

Vanessa ringde mig för en stund sen för att prata lite. När Cattie pratade med mig så lekte Sessan att Cattie fyllde år och sjöng för henne. Hon är för go den lilla bestämda donnan.
Wille kommer hem från pappa, farmor & farfar i Stockholm på torsdag.

Ska bli kul att höra hur han haft det.

Nu har jag faktiskt inte mer att förtella. Det hände en riktigt kul sak på badhuset, men det håller jag för mig själv med tanke på den inblandade =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0