Söndag

Jisses så tungt det var att vakna idag. Sov väldigt länge, men så släckte jag inte lampan förrän 03.40 så det blev en låååång dag.

Känns som om någon ger sig på min kropp och ger den ordentligt med spö.
Mår riktigt ruggit och det är kanske inte så konstigt att kroppen mår som den gör för tydligen så har jag feber.
Hade lätt kunnat bädda ner mig igen och bara sova bort dagen.

Imorgon blir det jag som ringer min husläkare och hon måste hjälpa mig att få rätt behandling för jag orkar verkligen inte med denna värken som jag har och har haft konstant i 5,5 vecka nu.
Den tar verkligen musten ur mig!

Skulle bara gnälla lite, som en del kallar det!

Nu ska jag äta Monsters VS Aliens glass =)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-18 @ 16:51:12
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0