Tisdag

Det var nog inte växtvärk ;-)
Det gick över med värktabletter, som tur var.
Något jag önskar är en massage. Min nacke bråkar som fan vilket gör att jag får skallebank och det är INTE populärt.

Tänk om jag hade fått vara smärtfri en enda dag. Det hade varit LYCKA!!!!

Ska strax hoppa in i duschen. Ska följa med Monica till Ängelholm och strosa en sväng.

Till helgen ska jag följa med min finaste och bästaste bästa vän in till Helsingborgs festivalen en dag sen till Hanverksmässa i Båstad en dag.
Jag hoppas innerligen att jag mår bra.

Önskar att jag känt något som kunde massera mig, som bor i närheten utav mig.
Jag har ju min älskade Tobbe, men han bor för långt bort =(

Nä minsann nu får jag sätta på ett kol om jag ska vara klar när Monkan kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0