Gårdagen

Var riktigt bra. Hade en kanon eftermiddag och kväll med mina kära vänner. Det blev fika och en massa härligt snack.
Vanessa & Liam hittade varandra, så nu är dom tillsammans. Fast hon är tillsammans med Kungen med, men Antonio vet inte om Liam, men Liam vet om Nonne.
Jag frågade Vanessa hur hon skulle göra när Antonio kom, om hon skulle vara tillsammans med båda och det skulle hon utan att dom fick veta.
Dom är så goa så man smälter!

Jag var dock helt slut när Cattie och barnen åkt hem, men det var det absolut värt.

I dag blir det en tur till Helsingborg med Lina, Liam och lilla Lova. Liam ska till farbror doktorn och jag ska passa Lova under tiden.
Han var här och knackade för en stund sedan och berättade att han skulle till doktorn.
Den där Liam är en riktigt go kid.
Han är helt inställd på att han ska bli bonne när han blir stor.
Kommer där en traktor så vet han vilket märke det är.
Ja, han är en kär kid, men vi kivar ibland =)

Underbart väder idag igen, men jag kan icke sola för jag har används siduro och om man solar då kan man få massa vätskefyllda blåsor på området man smörjt in.
Jag har sett hur det kan blir. En tjej från Åstorp hade lagt ut bilder hur hon blev och det vill jag verkligen INTE!!!
Jag täcker mig med kläder i 2 veckor istället.

Nu ska jag gå till Lina och dricka kaffe innan vi ska köra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0