Är på Väla med Monica. Hon kom till m...

Är på Väla med Monica. Hon kom till mitt jobb och hälsade på så vi åt där tillsammans och sen körde vi hit. Var inne på Smarteyes och skulle prata om mina glasögon en gång för alla. Laddade upp i bilen och hade bestämt mig för att ej ge mig om den där bruden var där igen. Vilken grej! Jag blev bemött helt underbart och hon förklarade OM den skulle behöva slipa glaset så var det ytterst lite. Skulle det ej gå skulle jag få nya bågar. Det blev det sistnämnda :-) Får dom om ca 7-10 dagar. Blev en annan färg och båge. Kommer bli kanon. Sitter nu och väntar på Monica, som precis kom. Hon hade köpt en bricka till mig. Tack :-) Nu ska vi gå vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0