Oh my! Tess klippte gräset och jag & Lina...

Oh my! Tess klippte gräset och jag & Lina hejade på. Efter en liten stund fick jag gå in. Tvättade nyllet, i med ögondroppar och nässpray. Hjälper inte ett skit. Hade det inte varit för jag redan tagit maxdosen travegyl så hade jag kunnat ta dom mot den enorma klådan i hela ansiktet. Värst var och är fortfarande nästippen och därefter läpparna. Jag har inte haft känningar utav min astma på ett tag, vad jag kan minnas. Idag fick jag använda bricanylen och öka dosen på symbicorten. När jag gick ut med Zack en sista gång fick jag ta en scarfs runt näsa och mun. Dammsög när jag kom in igen sen in i duschen. Först jag sen Zack. Tyvärr så hjälpte det inte väldigt mycket eftersom klådan är kvar ännu. Blir ett nytt besök på vårdcentralen i morgon för jag fixar inte detta. En annan sak om man ej använder några saker alls mot allergin. Jag använder det mesta. En positiv sak var att jag fick oväntat besök idag och jag blir så himla glad :-) God natt!


Kommentarer
Postat av: sara

Symbicorten ökar man inte med en gång vid ett allergi tillfälle. Det e bara bricanylen.Om de e så allvarligt borde du be din läkare om en HÖG dos betapred o få de utskrivet.

2010-05-19 @ 00:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0