Middagsbjudning

..det har jag haft idag för mina föräldrar och Zack.
Så klart skulle han också ha!

När dom kom så bjöd jag på en liten välkomstdrink, sen blev det middag som dom uppskattade mycket och efter middag blev det efterrätt och kaffe.

Mellan middagen och efterrätten så gav jag dom deras bröllopspresent.
Mamma anade vad det var och hon hade rätt.
Båda blev väldigt glada och det var dags att skaffa ett nytt bröllopskort =)

När dom åkt så gick jag & Zack ut. Mamma hann inte ens säga hejdå till honom för han hade så bråttom att komma iväg.
Han älskar verkligen att vara här. Han blir så himla glatt och alert!

Vi tog en runda bort till Lina med familj för att säga hej.
Zack älskar Lova. När han såg henne så gick svansen som bara den.
Hon kom krypandes men Lina fick hjälpa henne på traven.
Zack skulle pussa henne en massa, men det uppskattades inte eftersom han var så kall i skägget.
Liam duschade och när jag sa att jag skulle gå så blev han "ledsen" så vi fick stanna tills han var klar.
Känns som evigheter sen jag träffade dom.

Nu ligger Zack och sussar efter en promenix igen.
Ska också snart bädda ner mig för mister kommer väcka mig i tid imorgon!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0