Besök Hos familjen Hedman-Skog

William kom och mötte mig på vägen.
Finaste, finaste Wille ♥
Han är minsann en riktigt kämpe med tanke på vad han gått genom sen han till världen kom.

Jag har inte träffat dom sen den 6 augusti och jisses vad det händer grejor.

Catties mage såg ut som om den skulle sprängas vilken minut som helst, men ack så fin.
Lillflickan i magen blev irriterad på mig för jag skulle peta på magen hela tiden, men shit vilken känsla det är när man såg och kände den lilla röra sig där inne.

Spelade Skipbo. Cattie vann, Wille tvåa och jag sist =)



5 dagar kvar till BM



Hon har gått upp 14 kg men har en massa vätska i kroppen. Hon var svullen kan jag tala om. Hennes fötter, fingrar, men snart så slipper hon allt det där och får msa med en liten, liten bebis flicka istället =)


Wille gillar inte och känna på mage


Cattie berättar att lillfisen blir arg när hon kittlar henne på foten när hon sparkar i sidan



Vanessa var på Musikförskolan när jag kom dit, men hon kom vid halv fem och då blev det bus & mys.
Hon är söt som socker och mycket mycket mer än det ♥


Lik som mamma




Pajas


Jag ville få Cattie och skratta och när jag väl får henne till det så sätter hon handen för munnen =/



Sessan har skrivit själv. Duktig tjej


Koncentrerad


Jag gjorde småhjärtan och Sessan det stora










Finaste, finaste Sessan


Gjorde flätor på Sessan


Cattie och Vanessa panerar fisk




"Oups, jag tappade ägget, mamma"



Jag kopplade in Willes dator vilket var väldigt populärt.



En mycket koncentrerad William som spelar Harry Potter




 Till sist kom snyggingen Allan hem till sin familj.

När jag skulle gå som kom Vanessa springades och sa: Jag älskar dig!
Självklart älskar jag henne med. Jag älskar dom lika mycket allihopa ♥♥♥♥

Snicksnackade lite sen tog jag bussen hem vid 18-tiden.

Nu håller jag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0