Onsdag

I dag flyttar min älskade Sis, Leon och Théo till Malmö.
Äntligen en egen lägenhet!
Kan förstår hur det känns för dom efter ha bott hos mamma & pappa i 4-5 månader.
Jag ska dit på fredag eftermiddag/kväll för jag ska passa Théo på lördag.
Zack ska självklart också med.

Dom bor precis vid stranden och dom har Zlatans hus en liten bit längre bort.
Jag kommer nog trivas lika bra som dom. Lägenheten är riktigt, riktigt fin!

Min förkylning är sämre idag, men jag lever =)

Har varit hos Lina & barnen och fikat en sväng i eftermiddag annars har jag inte gjort så mycket mer.
Plockat undan och softat i soffan.

Var inne och kollade Biggest Loser Sverige som börjar den 6:e september kl 20:00, och tittade vem som skulle vara med och läste lite om dom.
Dom flesta som är med där väger över 100 kilo.
Där är en kille som väger över 200 kilo.
Enligt min mening så tycker jag att det är hemskt att väga så mycket.

I dag blir det ingen mil. Får vänta tills jag mår lite bättre. Zack kommer i morgon så det får bli promenader med honom istället tills jag är piggare.

Nixpix, nu ska jag kolla finalen på Fångarna på fortet och dricka en kopp te med håning i som Nalle Puh säger =)

Ha en trevlig kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0